* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Istota szkoleń – strategia skutecznego marketingu i PR2008-04-11 13:31:45Większość właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw staje ciągle przed dylematem, czy warto inwestować w szkolenia dla swoich pracowników z zakresu skutecznego marketingu i public relations? Dodatkowe pytanie często zadawane ośrodkom szkoleniowym przez dyrekcje firm oraz instytucji dotyczy tego, |
|
Europejski Fundusz Społeczny – podsumowanie działalności w branży szkoleniowej za lata 2005 - 20072008-03-02 19:32:48Z pomocy Europejskiego Funduszu Społecznego dofinansowującego przedsiębiorców i pracowników firm w latach 2005- 2007 skorzystało ponad 390 tysięcy firm, organizacji i instytucji. |
|
Umowa lojalnościowa szkoleniowa2009-06-08 15:46:30Wykwalifikowana kadra pracownicza wpływa nie tylko na poprawę wizerunku, efektywność firmy.. Zanim jednak pracownika zostanie skierowany na szkolenie lub studia, warto zwróć uwagę na jedną, istotną kwestię, aby nie dopuścić do straty, jaka powstałaby w przypadku zdarzenia w którym pracownik po poniesionych kosztach dokształcania znajdzie lepszą ofertę i odejdzie z firmy. |
|
Nowoczesny sprzedawca2009-07-02 10:35:02Nowoczesny sprzedawca to osoba, która chce odnieść sukces na rynku, żeby to osiągnąć musi zatem być skuteczna w działaniu. To firmom zależy najbardziej na tym, aby pozyskać człowieka, który okaże się dobrą inwestycją, przynoszącą zyski dla ogółu pozyskując odbiorców na swoje towary lub usługi. |
|
Kurs kadry i płace2009-07-02 13:43:59Wszystkie firmy, które działają na rynku oprócz sprawnie działającego działu handlowego potrzebują sprawnej kadry w dziale księgowości, która dba o całą papierkową robotę. |
Kursy inne Moda i uroda szkolenia menedżerskie KaAZIMIERZ DOLNY, Łódzkie
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.